Det kommer mera!

Filmerna jag la upp igår värkade vara en hit så här kommer lite mer mysiga filmer med barnan. För er men också mycket för mig själv när jag är hemma i sverige och saknar dem alldeles för mycket så kan jag höra deras underbara röster. (bortse från mig röst som inte låter så vacker på filmerna)


Världens sötaste pojke och han älskar sina cheerios

Den är till er, Bella, Jojo, Linda och Christina!

Hon älskar att sjunga och synas!



Glömde bort att igår var det 2år sen jag tog mitt körkort så nu är min prövotid slut och jag kan köra som en rallykalle när jag kommer hem :) Ikväll blir det utgång med Frida som borde komma till mig om någon timme för att göra sig iording.

Tjingpling PUSSISAR!


Kommentarer
Postat av: Stina

De e så söta. Jag väntar på en bebbe ;) <3

2010-05-01 @ 06:42:34
Postat av: Bella

UNDERBARA BARN. VILKA FANTASTISKA GODINGAR. JAG MÅSTE FÅ KRAMA DEM SNART!



Ååå, de där filmerna är bara toppen. Kan jag linka dem till min blogg? Genom Youtube? O, snälla, hur gör jag? Och om jag får :)?



PUSS!

2010-05-01 @ 09:28:44
Postat av: Systeryster

Hur kommer det sig att de inte hälsar till mig? :(

Pussokram <3

2010-05-01 @ 10:03:56
Postat av: johannis

Ahhh...sakanr domm sma gullungarna!! Sa himla goa ju!!

2010-05-04 @ 04:17:26
URL: http://botchows.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0