Crepes!

Har inte uppdaterat om helgen så här kommer det,
Fredagkväll kom frida över och vi förade lite hemma hos mig sen drog hon och jag ut själva för att utforska nattklubbar i toronto. Jag har ju alltid gått ut med mina kanadensiska vänner som kan områderna. Vi hade en super rolig kväll med massa roliga händelser. :)

Lördagen spenderades i myskläder hela dagen och på kvällen kom Frida över och vi skulle kolla film men vi låg och åt godis och popcorn tills klockan var 1 på natten och frida tåg tunnelbanan hem.

Söndagen var jag med frida för ovanlighetens skull :D haha nä men vi mötes upp på queen street w och gick till Umbra store (företaget Kaela jobbar för) och sen gick vi och satte oss på ett fik och åt crepes med nutella. MUMS!
Sen gick vi runt i affärer tills vi båda behövde åka hem och börja jobba. Det var super varmt i söndags och har varit varmt både igår och idag. Har varit shortsen på och ut och njuta.

Som ni ser så har det varit en riktig frida helg och det har varit super mysigt. Min lilla lantis haha :D Ser framemot sommar när du kommer till sthlm och röjer med mig på Stureplan!! HÖRDE JAG SKÅL?!

Frida och hennes crepe! :D

Imorgon åker morfar hem som varit här sen i torsdags och på fredag kommer mormor och plastmorfar. Känns bra att jag hinner träffa dem alla innan jag åker. Annars har jag börjat packa så en väska är fullpackad och väger 22,7kg får väga 23kg :) Dock bör ingen öppna den för den kommer explodera. Satt bokstavligt talat på den för att få igen den.. Men känner mig glad att jag lyckats spara 80dollar idag ialla fall :)

PUSSISAR!

Kommentarer
Postat av: Frippa

SKÅÅL Klara!!;)

Ååå jo, vilken mysig helg vi hade:D Tur jag har dej jag!:D KRAM

2010-05-09 @ 07:30:08
URL: http://frippae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0