DAMP!

Hur jobbigt det än ska bli att lämna barnen om mindre än 3veckor så är jag så jävla redo. Jag är så sjukt trött på Kaelas humörsvängingar och alltid behöva tippa på tå för man inte vet vilket humör hon är på. Jag är trött på att vara en slagpåse när det inte går som hon vill och trött på att ta skit för saker som inte ens har med mig och göra. En sak jag är säker på är att det här har gjort mig till en mer tålig person och en starkare person men ibland brister det även för mig men jag går tyst därifrån.
Ta dina jävla utbrott och skicka dem på någon annan för jag är så färdig med det här!!!

Över till annat, igår kom Frida över och vi fördade hemma hos mig och gjorde iordning oss och den bar vi av till en nattklubb. Efter ha gått av på fel hållplats med spårvagnen och virrat runt lite så hitta vi dit och vi hade en super rolig kväll. Frida testa tequela för första gången (nej jag är inte dåligt inflyttande :P) och vi dansade till fötterna värkte.
Jag landade skönt i min säng vid 5tiden och har legat största delen imin säng. Ikväll finns inga planer utan bli väll lite tv tittande.

PUSSISAR!

Kommentarer
Postat av: johannis

forstar att det maste vara jattejobbigt!! Men hall ut, det ar snart over!

2010-05-04 @ 04:18:08
URL: http://botchows.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0