Forsta stopp

Nu sitter jag hemma hos Stinas kompis Tucker. Han var snall igar natt att lata oss sova har. Efter att Gps visat oss pa alla vagar an highways sa tog resan fram La till diego alldeles for lang tid och inga lediga hotell fanns. Men han var snall och lat oss sova har. Snart ska vi och kaka och sen ar det beachen och lite surfing som galler. :)
Igar sa hamta vi bilen vid 12tiden i LA och akte till Newport beach och at ute pa pieren och bara tog det lugnt. Sen styrde jag till Laguna beach och dar stanna vi och handla lite frukt och bara sag alla stora hus. Det var efter det vi skulle till Diego och de ska ta 2h men var gps visa en vag som tog 5h. Vi akte efter den ett tag och den tog oss pa massa vackra sma vagar i bergen men den tog alldeles for lang tid sa efte rett tag gav jag upp gps och gick pa skyltar och magkansla. Det visade sig att var gps var installt pa att undvika highways. SUCK!! :D

Men nu ska jag ut och njuta av vadret och solen. Vi mar bada toppen och fosta dagen pa vagarna gick bra!
PUSSISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0