Galet!

Så jag får ett medelande på facebook på onsdagen från Chloe som säger att hon kommer till Toronto på torsdagmorgon. Blir super glad och strax efter får jag ett mess från Marien som säger att vi ska gå ut på torsdag. Så jobbade vanligt på torsdagen och efter nap hoppa barnen in i duschen och så knackar det på dörren så jag går ner för att öppna och utanför står Daria och Chloe. Det överraskade mig och de kom in och lekte med barnen och sen åt vi alla middag tillsammans. Bill var snäll nog att lagga massa extra mat till alla utan förvarning. Men Kaela sa att dte var min hejdå middag så :) Daria åkte hem och jag och Chloe började göra oss iordning för att gå ut. Daria hämtade upp oss och i bilen var Marien och Helena. Så hela gruppen var samlad igen (tyvär inte Kat) Så vi åkte till en klubb som hade inslamling för Aids så det var inte riktigt vår publik eftersom typ alla var gay. Mer pussande killar än tjejochkille :D Vi drog vidare till en av våra stammis ställen där vår väll Owen är dj. Vi fick in en vulcano drink som räckte för oss 5. Daria släppte av oss utanför donken så jag och chloe köpte chicken nuggets och sen tog vi en taxi hem och låg i min säng och åt donken :)

Fredagen var lite kämpigare efter bara 4h sömn. Men jag tog mig upp och gjorde svenska pannkakor till barnen och Chloe sen så gick vi alla till parken och njöt av solen.
När barnen tog en nap gjorde även jag det för att orka med fredagkvällen. Jag och Chloe gick och shoppa lite efter jag slutat och jag köpte massa leksaker till barnen. Sen hem till mig igen och då kom även Tessa över och vi förade och gjorde iordning oss. Vid 11 tiden kom Matthew och hämta upp oss och skjussa oss till klubben där vi mötte Daria och Marien. Senare kom även Helena och hennes nya flickvän (jag viste inte att hon gilla tjejer och inte killa :D men hennes flickvän var trevlig och Helena är lycklig så det är allt som räknas). Jag, Tessa och Chloe festa till och hamnade i ett bås med bottle servis och kvällen flöt på. Sen tog jag och Chloe en cab hem och somna sött i sängen.
Lördagen var lung med lite jobb och sen middag med Chloe innan hon skulle ta bussen tillbaka till NYC.

Idag söndag gick jag, barnen och Kaela till kyrkan på morgonen och jag och barnen gick in i barnrummet där de berättar historier från biblen och sen får man rita och idag skulle man rita Jesus på sitt cloud elevator. :D haha
Sen cyklade jag och gjorde några ärenden och sen städade mitt rum och tog ner bilder osv och även packat nästan allt och rensat ut och slängt MASSOR!!

Torsdag:

Alla tjejer            Owens tshirt!          Drinken
Fredag:

Me&Tessa                       Me&Daria           DRINKS!

Nu ska jag äta lite carrotcake och sen är det middag! PUSSISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0