Redo

Nu är det alltså dags för mig att ta mina väskor och resa till Cali för en underbar semester innan jag ska hem till Sverige igen. Även om jag är otroligt ledsen att lämna barnen så känner jag att det är dags. Jag har fått otroligt stöd av Kaela att inse det och som hon säger så kommer vi alltid ha varandra även om vi är på två olika platsen i världen.
Jag är otroligt tacksam för allt det gett mig under mitt år och jag vet att jag har en andra familj för resten av mitt liv.

Jag har kämpat länge med att få med mig allt och det har inte varit lätt. Väskorna är fulla och jag är väll påklädd :D
Vet inte vad någonting finns och dag skulle jag försöka hitta min mobil laddare och det var inte det lättaste.

Så igårkväll så hade vi grillning på baksidan. Vi åt hamburgare och pommes och till efterrätt glass med hemmagjord chocklad sås. MUMS!! Efter barnen somnat så kom Kaela ned till mitt rum och vi satt och prata ett bra tag och tårarna bara rann hos oss båda. Det är skönt att få höra att de uppskattar mig och att man gjort bra ifrån sig. Kommer sakna dem otroligt mycket men som vi sa så är det bara see you later and not goodbye! Jag vet att jag kommer komma tillbaka.
Idag väktes jag av Hayden som ville ge mg en teckning. Vi låg och myste i min säng sen så kom Frida som hjälpte mig att packa det sista och se över allt. Kommer sakna även henne för hon gjorde Toronto till en hysad plats. Men vi bor ju ialla fall i samma land.

Nu ska datorn packas ner och jag röra mig till flygplatsen. Vi syns snart alla mina sötisar! PUSSISAR!!


Hyfsat mycket packning!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0