Santa Barbara!

Dagarna här har inte varit så händelserika. Eftersom alla tjejer har haft slutspurten i skolan har de alla suttit framför böckerna. JAg försökate hjälpa till så mycket som möjligt. Jag och Stina åkte på fredagen till en bokaffär och satt och plugga till 10.30pm och jag förhörde henne även fast det var lite svårt eftersom böckerna är på norska och jag är inte bra på det. Fattar typ ingenting när alla pratar och jag nickar mest som om att jag förstått.

Igår så var de alla klara med skolan och alla proven var skrivna. Så jag och Stina tog cyklarna och hon visa mig stranden och byn och sen åkte vi och handla lite frukter. På kvällen skulle de alla på avslutningmiddag så jag gjorde mac&cheese och kollade på "the packup plan".

 
Stranden där man surfar
 
Stina på stranden
 
Jag hoppar på stranden

De har jätte gulliga cyklar och det är verkligen perfekt stad att bara ha cyklar

Det största trädet i Santa Barbara! Ser inte så stort ut på bilden som det är i verkligheten.

PUSSISAR!

Kommentarer
Postat av: Bella

Mysig stad det där, fina bilder på er!



Njuuuut för mig med ;)



PS. Hur kan böcker vara på norska då de pluggar i US? DS.

2010-05-23 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0