Sista dagen i SB!

Dagarna i SB har varit lugna och det har verkligen varit semester. Ätit ute, cyklat runt i solen och ätit glass med färska frukter. Men jag är verkligen redo för LA och roadtrip så det blir lite fart och se nya saker varje dag.

Måndag: Jag och stina cykla runt och storasade i affärer under dagen och vid 6tiden samlades gänget som umgåtts här i SB för grillning. Så det grillades kyklingspätt, hamburgare, turkeyburgers och massa annat gott. Trevligt! Sen tittade jag och stina på Shrek på datorn och gick och la oss medan de andra festade på.

Huset de bor i.               Anette            min mat!           Downtown SB!

Tisdag: Gjorde vi ärenden i Downtown och sen tog bussen till Isla vista. Där ligger UCSB som är univerity of californa santa barbara. Där skulle vi spisa lunch och läma tillbaka Stinas och Anettes cykel för att hoppas på att få lite pengar tbx för dem. Gick runt på campuset och sen tog vi bussen hem igen. Vid 8.30 samlades gänget igen och hoppa in i en party buss. En större taxi men med hög disco musik, disco lampor och tv skärmar. :)
Vi åkte ner till Downtown till en dansk resturang och spisade. Sen tog vi party bussen hem igen och börja packa och städa.

Årets kärlekspar            Stintan&Anette          Danska resturangen     Stintan!!!

Nu sitter jag och väntar på att stina ska skypa klart med mammi så vi kan gå till downtown och äta och sen vid 3.45pm kommer bussen som ska köra oss till LAX och där tar vi en shuttle till hostlet vi ska bo på tills på lördag.

LA HERE WE COME!! PUSSISAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0