Svensk afton

Igår bestämde jag mig för att bjuda familjen på lite svensk mat. Så efter jag slutat vid 5 så började jag och Nate att rulla köttbullar. Gjorde köttbullar, potatismos, pasta och brunsås. Lite jobbigt i vårt kök för vi har bara två kokplattor så måste planera vilket som ska göras först. Hade även svenska servetter som jag haft i mitt rum ett bra tag men igår dukade jag med dem.

De älskade maten och Kaela var väldigt impand av mig. Det trodde ni inte där hemma va?! Till efterrätt vart det kanelbullar som jag hade gömt i frysen :)


Glömde att ta bild innan jag börja. Men det var sååå gott!!

Ikväll ska jag gå ut med Marien och Daria sen så har underbara Chloe kommit till Toronto idag så hon ska nog också med oss ut. En härlig tjejkväll!!

Kommentarer
Postat av: johannis

HAha, jag gjorde ocksa kottbullar me potatismos igar! hihi....inte visste jag att du kunde lag amat ;-) Puss

2010-05-15 @ 19:11:58
URL: http://botchows.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0